2011. január 9., vasárnap

Kolbászos-juhtúrós pogácsa

Sütöttem ma kolbászos-juhtúrós pogácsát. Én variáltam össze a receptet:)

50 dkg liszt (én nagyjából fele-fele arányban kevertem a sima fehér lisztet és a fehér rozslisztet, mert nem volt kedvem kimenni és merni a zsákból még sima fehéret :p....)
1 kocka élesztő
kb 2 dl tej
kb fél ek só
2-3 ek kacsa/liba/disznózsír
2 tojás
10 dkg juhtúró
10 dkg reszelt sajt
10 dkg házi füstölt kolbász

A tejben megfuttattam az élesztőt, majd mindent összedolgoztam szép simára. A zsírt érdemes lassan adagolni, nehogy sok legyen. Nekem sok lett mert csak raktam bele pár kanállal, de el nem rontotta. Kacsa zsírral csináltam egyébként. A jó puha, szinte kenhető friss kolbászt jó apróra összemetéltem. És csak dolgoztam, dolgoztam, dolgoztam....Szép simára. Majd fél óra pihi a hűtőben, aztán hajtogatás, pihi, hajtogatás és szaggatás. Majd 1 tojássárhájával megecseteltem és megsütöttem. Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése